Diakóniai csendesnapra kaptunk meghívást Miskolcra | Budai Református Gyülekezet
Pages Menu
Rss
Diakóniai csendesnapra kaptunk meghívást Miskolcra

A budai gyülekezet diakóniai szolgálata kapott egy kedves meghívást a Miskolc-tetemvári gyülekezettől, hogy vállalnánk-e az utazást, elmennénk-e  a májusi diakóniai csendesnapjukra, és számoljunk be a nálunk folyó diakóniai szolgálatról.
Az időpont kiválasztása olyan jól sikerült, hogy mindhárman el tudtunk menni hozzájuk: Szigeti Ili nyugdíjas diakónusunk, Tárnok Anna, főállású diakónusunk és Csenki Zsuzsa diakóniai gondnok.
Pénteken délután útra keltünk, és már a vonaton megéreztük, hogy az ÚR akarata volt a mi útra kelésünk: Anna egy régi kedves ismerősével találkozott össze, aki a mellettünk lévő kupéban utazott haza szüleihez, Miskolcra, akik ennek a gyülekezetnek önzetlen szolgálói. Így aztán nem jelentett gondot, amitől féltünk, az egymásra találás a nagy pénteki forgatagban!
Elsőnek a tűzvész után nem kis áldozatok árán szépen helyreállított Deszka templomba mentünk el Nt. Bodáné Falucskai Ilona lelkipásztor asszony vezetésével, ahol orgonamuzsikával, énekszóval dicsőítettük együtt az Urat, imádságban kérve az Ő jelenlétét közöttünk.
Mályiban, az egyházkerületi szállóban volt az éjszakai szállásunk, ahol nagy-nagy szeretettel és finom vacsorával fogadtak bennünket.
Szombaton a helyi diakóniai szolgálat tagjai és lelkipásztoruk már 9 órakor megérkeztek. Nt. Almási Ferenc helyi lelkipásztor kezdő áhítata után egész nap a diakónia volt a téma, hogy miként tudnánk a szolgálatainkat még jobban végezni, növekedni, mind egyénileg, mind gyülekezeti szinten.  Hálás a szívünk az együtt eltöltött tartalmas szép napért, és reméljük, majd egyszer viszonozni tudjuk a tetemvári gyülekezet kedves vendégszeretetet itt nálunk Budán.